مواد و مصالح ساختمانی مدرن
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مواد و مصالح ساختمانی مدرن
نوشته شده در سه شنبه 7 مهر 1394
بازدید : 280
نویسنده : mostafa arazi

در این پست تصمیم داریم مقاله ای تحت عنوان، مواد و مصالح ساختمانی مدرن، با فرمت پاورپوینت (Power Point) را جهت دانلود و استفاده شما علاقه مندان و همراهان قرار دهیم. در این مقاله که به صورت اسلاید شو تنظیم شده است سعی شده که نکاتی پیرامون نسل جدید مصالح ساختمانی، هر چند ناچیز در اختیار شما قرار گیرد.

برخی از مطالبی که در این فایل مورد بررسی قرار گرفته عبارتند از: بتن انتقال دهنده نور، بتن جلا یافته، ساگا گلس، پوشش رنگی کنترل نور، بتن سبک هوادار، آجر مهندسی سبز، ساخت بتن ویژه با قابلیت‌های مهندسی هسته ای، ضد آب کردن بتن با فناوری کریستالی، استفاده از آسفالت به عنوان منبع انرژی، کانکس تاشونده سیار، اجرای طرح بتن هوشمند گرمازا و … می باشد.

فایل اصلی که برای دانلود شما عزیزان قرار داده شده است با فرمت pptx می باشد که برای اجرای این فایل نیاز به نرم افزار پاورپوینت (Power Point) است. برای استفاده از فایل مورد نظر، پس از دانلود کردن آن، باید فایل دانلود شده را توسط نرم افزار WinRAR، از حالت فشرده خارج کنید. برای این کار روی فایل دانلود شده راست کلیک نمایید و گزینه Extract Here را انتخاب کنید. پس از خارج شدن از حالت فشرده آن را توسط نرم افزار پاورپوینت (Power Point) اجرا نمایید.

 

نام فایل: مواد و مصالح ساختمانی مدرن

حجم فایل:  261 KB

فرمت فایل دانلود: RAR                           نرم افزار مورد نیاز: WinRAR

فرمت فایل اجرایی: pptx                        نرم افزار مورد نیاز: Power Point


دانلود رایگان از لینک کمکی                                        download1 مواد و مصالح ساختمانی مدرن



:: موضوعات مرتبط: مقاله ها , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: